Monday, August 16, 2010

Haha Padan Muka Korang Umno Terengganu

Terserah Presiden UMNO

KUALA TERENGGANU 15 Ogos - Soal sama ada sudah tiba masanya untuk mengembalikan teraju kepimpinan UMNO Terengganu kepada pemimpin tempatan sebenarnya terletak di tangan Presiden parti, Datuk Seri Najib Tun Razak.

Naib Presiden UMNO, Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein yang kini menerajui Badan Perhubungan UMNO Terengganu menegaskan, beliau tidak boleh memutuskannya kerana kuasa terletak di tangan Najib.
Beliau diminta mengulas desakan perwakilan UMNO Bahagian Kemaman yang mahu jawatan Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Terengganu diserahkan kepada Menteri Besar, Datuk Seri Ahmad Said.

Mengulas mengenai pergeseran yang kelihatan masih berlarutan dalam UMNO Terengganu, Hishammuddin berkata, pucuk pimpinan UMNO akan menilai masa depan wakil-wakil rakyat yang terus mencetuskan masalah.
Hishammuddin berkata, mereka yang mengambil tindakan dan melakukan sesuatu yang tidak berkisar pada realiti politik hari ini akan dinilai oleh pucuk pimpinan dari segi kepimpinan peribadi masing-masing.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

HAR HAR HAR HAR HAR.....kenapa nie Umno Terengganu?
Ala xkan la korang tak tahu bapak kepala penyamun tu xnak kasi teraju pada pemimpin tempatan sebabnya masih banyak lagi HAK RAKYAT yang diaorang belum samun.

Sape tak tahu negeri-negeri di pantai timur ni kaya raya..Tapi aku kesian kat rakyat-rakyat Terengganu sebab x mendapat hak yang sepatutnya.Penyamun-penyamun ni la yang dok makan hasil korang suma.Xkan la korang boleh terima lagi.
Cuba tengok KELANTAN dah berapa lama dah Umno dok mengidam nak takluk tapi xdapat dapat..

HAR HAR HAR HAR.....itu maknanya rakyat di Kelantan menerima pimpinan TOK GURU NIK AZIZ.
Krang tunggu la Umno Terengganu sampai masa negeri korang dah habis dah Kepala Penyamun ni samun baru la diaorang berikan pemimpin tempatan terajui.

Kalo korang nak tahu penyamun nie rumah pun dah berjuta-juta simpanan dekat luar negara apa suma tu x masuk lagi.Hasil dari samun ni semua la....Cuba tengok rakyat kita kalo lebih senang ditempat tinggal kita sendiri ade x sesiapa yang hidup miskin dan melarat..Mesti ada kan...

Jadi fikirlah sebelum membuang undi jangan menyesal dikemudian hari.Lagi pun PRU dah makin dekat.
Undilah Pakatan Rakyat !!  kerana mereka memperjuangkan hak rakyat dan bukan seperti Umno menyamun hak rakyat. FIKIR - FIKIRKANLAH

No comments:

Post a Comment