Monday, August 30, 2010

YB Teo Nie Ching Menemui Tok Guru Nik Aziz Nik Mat !

Adakah Yb Teo Nie Ching ni sudah mengahampiri islam ???

Mungkin beliau merasakan dirinya bersalah sebab tu lah berjumpa dengan Tok Guru Nik Aziz meminta pandangan dan pejelasan..

Memang btol sekiranya dia berjumpa dengaan pemimpin yang tidak RACIST kalau berjumpa dengan pemimpin umno yang bajet je Islam aku rasa tidak guna!!

"Tok Guru jelaskan kepada saya bahawa dari segi Islam bukan menjadi satu isu orang Islam masuk ke surau atau masjid.

"Dia beritahu sebenarnya pada zaman Nabi Muhammad SAW, orang bukan Islam selalu masuk masjid untuk bertemu Nabi," katanya menjelaskan isi pertemuan.

Umno menggunakan Isu Islam untuk menakutkan orang bukan Islam dan menjadikan Islam itu agama eksklusif sedangkan Islam itu adalah untuk semua manusia !!

Kau dengar tak tu Penyamun Umno !!

Isu ni semakin besar disebabkan dieksploitasi oleh media arus perdana yang mana kebanyakan berada dibawah pengaruh penyamun Umno !!

YB Teo Nie Ching berkata, biarpun insiden tersebut dimainkan Umno, sehingga hari ini beliau masih berkunjung ke masjid dan surau yang menjemputnya.

Saya masih menjalankan tugas saya sebagai ahli parlimen bila dijemput !

Dengan kejadian yang berlaku ini beliau terus mendapat sokongan dari rakyat

Beliau turut  memberitahu surat permohonan maaf kepada Sultan Selangor telah disampaikan melalui Menteri Besar Selangor, Tan Sri Khalid Ibrahim Sabtu lalu.

Umno memang dah ketandusan idea untuk melemahkan pengaruh Pakatan Rakyat !!!

Humbankan Penyamun Umno PRU 13 !!
Pangkah Pakatan Rakyat !!

No comments:

Post a Comment